Інклюзивна освіта: стан та перспективи розвитку в Україні: Науково-методичний збірник до Всеукраїнської науково-практичної конференції /ВФ «Крок за кроком» / Стреж Л.В. // Психологічний супровід дітей з ОПР с. 128-130)» .-К.:ФО-П.,2007.- 180
Перші кроки дитини до дитячого садку, зазвичай, непрості. Початок відвідування дошкільного навчального закладу дітей з психофізичними розладами - це не тільки нові умови життя і діяльності, режиму і харчування, а й нові контакти, оточення, взаємини, обов'язки. Це дуже напружений період, який потребує від кожного малюка активних психологічних і фізичних форм пристосування, а особливо дітей з порушеннями психофі¬зичного розвитку. Звикання до дитячого закладу найчастіше супроводжується порушенням емоційного стану дошкільника, погіршенням сну, апетиту, підвищенням захворюваності тощо.
Соціально-психологічна
...
Читати далі »