№
|
Зміст і форма роботи
|
Відповідальний
|
|
Вступний блок
|
1.
|
Привітання. Вправа"Ріпка”
|
Колесова Г.В.,
Рубан В.В.
|
10 хв
|
Блок "Пісочна терапія”
|
2.
|
Пісочна анімація в роботі з дітьми, які мають патологічні
звички
|
Стреж Л.В.
|
10 хв
|
Блок "Казкотерапія”
|
3.
|
Техніка "Казка на піску” в роботі з
тривожними станами
|
Рубан В.В.
|
10 хв
|
4.
|
Техніка "Малювання казки” в роботі з дітьми, які мають агресивні прояви
|
Кахерська Т.Є.
|
10 хв
|
5.
|
Вправа "Казкові створіння” в роботі з
дорослими
|
Рубан В.В.
|
20 хв
|
Блок "Фототерапія”
|
6.
|
Техніка "Фотоколаж” в індивідуальній роботі
з психотравмуючими ситуаціями
|
Богдан Н.Г.
|
10 хв
|
7.
|
Техніка "Фоторамка” в роботі з дітьми з
інтелектуальною недостатністю
|
Цибізова О.Б.
|
10 хв
|
Блок "Ізотерапія”
|
8.
|
Техніка "Монотипія” в роботі з дітьми з
тривожними станами
|
Бродягіна О.Ю.
|
10 хв
|
9.
|
Вправа "Моя кімната”
|
Колесова Г.В.
|
20 хв
|
Заключний блок
|
10.
|
Підведення підсумків.
Прийняття рекомендацій.
|
Рубан В.В.
Колесова Г.В.
|
10 хв
|