22:39
Хвилинки арт-терапії

 Діти повинні жити в світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості (В.Сухомлинський)
Важливою умовою  для дорослих, які працюють з дітьми  є створення ситуації успіху для кожного вихованця. 3 цією метою в дошкільному навчальному закладі (ясла-садку) комбінованого типу «Центр розвитку дитини» психологічна служба використовує технологію позитивної соціалізації дошкільників через використання арт-терапевтичних технік та методик. Вона передбачає врахування індивідуальних здібностей, нахилів, інтересів і потреб кожної дитини під час психолого-педагогічної взаємодії. 
Тому, протягом 2013-2014 року з дітьми від молодших груп і до 1 класу раз на тиждень здійснювалась серія групових занять під загальною темою «Хвилинки арт-терапії» 
Основна мета: розвиток емоційної, пізнавальної, комунікативної та особистісної сфери; формування позитивних взаємин; розвиток творчих здібностей через використання нетрадиційних технік та методик.  
Кожне заняття діти ходили в гості не тільки в «Чарівну кімнату» а і  до: котика, собачки, курчатка,  метелика, черепашки, ляльки,  чарівниці … Але перш ніж привітатися з чарівними героями, діти віталися з «емоційними краплинками» та згадували правила поведінки на заняттях в чарівній кімнаті, яких потрібно дотримуватись. Впродовж всіх занять діти гралися з чарівними паличками, різнокольоровим гравієм, будували свої країни на мокрому та сухому піску, малювали на пісочному столику та на креативній дошці, виготовляли фарби та кольоровий пісок для малювання, переглядали розвиваючі презентації та дитячі музичні кліпи згідно теми заняття. Але одним з  найулюбленішим на занятті і в молодших і старших вихованців є танцювально-рухові вправи, де діти повторювали рухи за казковими персонажами, тваринами, людьми.
Дітям молодших та середніх груп до вподоби казочки про героїв (особливо виготовлених власноруч з вовни) та ігри з різнокольоровими чарівними «капітошками», дітям старших груп-ігри з різнокольоровим гравієм, ігри з чарівними дерев’яними паличками, але найбільше гратися в «Чарівника», який в кінці заняття кожному дарує  наклейки.  
Отже, духовне життя дитини повноцінне лише тоді, коли вона живе в світі гри, казки, музики, фантазії, творчості, а для цього в дошкільному навчальному закладі (ясла-садку) комбінованого типу «Центр розвитку дитини» створено всі умови не тільки для розвитку, а й для успішної соціалізації в майбутньому.


 

                                            

                                                               

                                                                                 

Переглядів: 1059 | Додав: luydmila | Теги: ХВИЛИНКИ АРТ-ТЕРАПІЇ | Рейтинг: 5.0/7
Всього коментарів: 5
5 luydmila  
0

4 luydmila  
0
tongue

2 Тatyana  
1
holiday holiday holiday

3 luydmila  
0
biggrin

1 luydmila  
0
happy salute2 play holiday clap

Ім`я *:
Email *:
Код *: