23:52 Про семінар-практикум «Організація та зміст співпраці вчителя-логопеда та практичного психолога щодо подолання порушень мовлення у дітей д/в | |
29 травня 2014 року навчально-методичним кабінетом спеціальної педагогіки та кабінетом практичної психології соціальної роботи Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів спільно з Інститутом спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України на базі інституту проведено семінар-практикум «Організація та зміст співпраці вчителя-логопеда та практичного психолога щодо подолання порушень мовлення у дітей дошкільного віку». У ході роботи семінару практичним досвідом роботи по співпраці вчителя-логопеда та практичного психолога поділились з теми: Семінар-практикум завершився підведенням підсумків та виробленням методичних рекомендацій, а саме: Практичні психологи та вчителі-логопеди дошкільних навчальних закладів 2. Розробити та впровадити в практичну діяльність дошкільних навчальних закладів єдину діагностичну картку психофізичного розвитку дитини. Практичні психологи та вчителі-логопеди дошкільних навчальних закладів 3. Вивчити досвід роботи працівників: практичного психолога і вчителя-логопеда Іванківського ДНЗ № 5 «Іванко», Славутицького ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Центр розвитку дитини», Бучанського дошкільного навчального закладу №1 «Сонячний» з метою популяризації діяльності психологічної служби в області. Методисти районних, міських методичних кабінетів, які координують діяльність працівників психологічної служби та працівників з спеціальної освіти 4. Здійснювати спільні консиліуми учасників навчально-виховного процесу з питань організації психолого-медико-педагогічного супроводу дітей в умовах дошкільного навчального закладу. Практичні психологи, вчителі-логопеди дошкільних 5. Продовжити практику проведення науково-практичних і методичних заходів з питань психічного та мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Адміністрація дошкільних навчальних закладів, 6. Поновити банк даних перспективного педагогічного досвіду вчителів-логопедів Київської області. Навчально-методичний кабінет спеціальної педагогіки КОІПОПК 7. Розробити та підготувати до друку методичні рекомендації щодо формування готовності до навчання в школі дітей дошкільного віку, які мають порушення психофізичного розвитку. Використані матеріали навчально-методичного кабінету спеціальної педагогіки КОІПОПК
| |
|
Всього коментарів: 3 | |
| |