23:52
Про семінар-практикум «Організація та зміст співпраці вчителя-логопеда та практичного психолога щодо подолання порушень мовлення у дітей д/в

 29 травня 2014 року  навчально-методичним кабінетом спеціальної педагогіки та кабінетом практичної психології соціальної роботи Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів спільно з Інститутом спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України на базі інституту проведено семінар-практикум «Організація та зміст співпраці вчителя-логопеда та практичного психолога щодо подолання порушень мовлення у дітей дошкільного віку».
В роботі семінару взяли участь 52 особи, а саме: керівників методичних об’єднань вчителів-логопедів, практичних психологів Київської області.
Метою проведення семінару-практикуму було визначити ефективні шляхи реалізації взаємодії практичного психолога та вчителя-логопеда в умовах дошкільного навчального закладу, під час організації роботи з дітьми дошкільного віку, які мають порушення мовлення, представити та популяризувати досвід діяльності працівників  Іванківського ДНЗ № 5 «Іванко», Славутицького ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Центр розвитку дитини», Бучанського дошкільного навчального закладу №1 «Сонячний».
 Цікавими та  змістовними були  виступи Рібцун ЮліЇ Валентинівни, старшого наукового співробітника лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук ,Татаринцева Олександра Володимировича, завідувач навчально-методичного кабінету спеціальної педагогіки КОІПОПК; Татаринцевої Тетяни Валеріївни, завідувача центру моніторингу освіти КОІПОПК.

У ході роботи семінару  практичним досвідом роботи по співпраці вчителя-логопеда та практичного психолога  поділились з теми: 
•    розвиток дрібної моторики у немовленнєвих дітей різних нозологій. (Гава О.Л.);
•    організація і зміст психологічного супроводу дітей, які мають порушення мовлення, в Іванківському дошкільному навчальному закладі (Бусленко Н.І.);
•    сучасні підходи до організації психолого-медико-педагогічного супроводу дітей в умовах дошкільного навчального закладу (Стреж Л.В.);
•    бінарне психолого-логопедичне обстеження дітей середнього дошкільного віку». (Книшоїд І.А., Карікова І.А.)

Семінар-практикум завершився підведенням підсумків та виробленням методичних рекомендацій, а саме:
1.    Запровадити бінарне психолого-логопедичне обстеження в дошкільних навчальних закладах під час визначення рівня психофізичного розвитку дітей.

Практичні психологи та вчителі-логопеди дошкільних навчальних закладів
Вересень, жовтень, квітень, травень щороку

2.    Розробити та впровадити в практичну діяльність дошкільних навчальних закладів єдину діагностичну картку психофізичного розвитку дитини. 

Практичні психологи та вчителі-логопеди дошкільних навчальних закладів
Вересень 2014 року

3.    Вивчити досвід роботи працівників: практичного психолога і вчителя-логопеда Іванківського ДНЗ № 5 «Іванко», Славутицького ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Центр розвитку дитини», Бучанського дошкільного навчального закладу №1 «Сонячний» з метою популяризації діяльності психологічної служби в області.

Методисти районних, міських методичних кабінетів, які координують діяльність працівників психологічної служби та працівників з спеціальної освіти
До 1 листопада 2014 року

4.    Здійснювати спільні консиліуми учасників навчально-виховного процесу з питань організації психолого-медико-педагогічного супроводу дітей в умовах дошкільного навчального закладу.

Практичні психологи, вчителі-логопеди дошкільних
навчальних закладів та логопедичних пунктів
1 раз на 2 місяці

5.    Продовжити практику проведення науково-практичних і методичних заходів з питань  психічного та мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку.

Адміністрація дошкільних навчальних закладів,
навчально-методичний кабінет спеціальної педагогіки КОІПОПК
Протягом навчального року

6.    Поновити банк даних перспективного педагогічного досвіду вчителів-логопедів Київської області.

Навчально-методичний кабінет спеціальної педагогіки КОІПОПК
1 раз на квартал

7.    Розробити та підготувати до друку методичні рекомендації щодо формування готовності до навчання в школі дітей дошкільного віку, які мають порушення психофізичного розвитку.

Використані матеріали навчально-методичного кабінету спеціальної педагогіки КОІПОПК
Семінар пройщов цікаво, продуктивно з обговоренням актуальних  питань. Було приємно послухати науковців, спеціалістів та колег, які тісно співпрацють з практичним психологом або вчителем-логопедом.

                                                                      

                                                                     

                                                                        

                                                                       

                                                                       

Переглядів: 1225 | Додав: luydmila | Рейтинг: 5.0/8
Всього коментарів: 3
2 Анна  
0
Людмила Васильевна, так держать happy

3 luydmila  
0
Спасибо! Так держу! holiday

1 luydmila  
0
biggrin

Ім`я *:
Email *:
Код *: