21:39
Про другий тиждень відвідування курсів підвищення кваліфікації «Використання технік арт-терапії у роботі з дітьми різних вікових категорій»

    Другий тиждень відвідування курсів на тему «Використання технік арт-терапії у роботі з дітьми різних вікових категорій» був не менш цікавим та  продуктивним. 
На початку тижня слухачі курсів відвідали соціально-реабілітаційний центр «Шанс», де заступник директора Луценко Т.М. детально розповіла про діяльність закладу та презентувала творчу майстерню, де педагоги  прийняли участь в  майстер-класі та практичному занятті одного з авторів курсів Татаринцевої Т.В. Тетяна Валеріївна дала можливість кожному учаснику попрацювати з глиною, кольоровим тістом, «чарівними кульками», пластиліном. Впродовж тижня Тетяна Валеріївна познайомила з методами та техніками роботи по пісочній анімації, роботі з кольоровим піском тощо.
Протягом 2 тижнів цікавими, емоційними та змістовними були лекції  
кандидата психологічних наук, доцента кафедри педагогіки і психології Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, одного  з авторів курсів по  арт-терапії  Ю.В. Никоненко.  Гарні враження залишили практичні заняття та навчальні тренінги, які проводила Юлія Владиславівна, а саме: виготовлення ляльки-травнички (лялькотерапія), робота з камінцями (стоунтерапія) тощо.
Не менш цікавим  було практичне заняття Татаринцева О.В., про використання ZOOB-конструювання та настільно-друкованих ігор в роботі з дітьми. Педагоги не тільки отримали інформацію від Олександра Володимировича про використання ігор в роботі з дітьми, а й мали можливість  пограти в цікаві настільні ігри та побудувати з незвичайного конструктора  образи та предмети.
Високий рівень зацікавленості виявився у слухачів під час майстер-класу Винарчук Т.М., яка познайомила з методом виготовлення акварельних квітів (до цього-виготовлення методом флексики квітів та прикрас для волосся). 
Кожна техніка запропонована  авторами та викладачами курсів,  потребувала  детального  обговорення, тому кожен учасник по схемі запитань  зміг проаналізувати  свій  виготовлений  образ   чи малюнок та поділитися своїми враженнями та відчуттями.
Слід відмітити,  авторами та ведучими курсів презентовано багато літератури психологічного та арт-терапевтичного спрямування,  асоціативних метафоричних карток, періодичних  видань та інших матеріалів,  де кожен учасник мав змогу  взяти матеріал і вчасно повернути.
Наприкінці, всі слухачі підготували авторські проекти та творчі роботи, а музичний педагог з Києва  Прилатова Леся та вихователь дошкільного навчального закладу з м. Немішаєве Богуш Валентина  провели майстер-класи по виготовленню квітки з вовни, шляхом мокрого валяння та виготовлення «сонячного коника» з ниток.
Також, кожен учасник  поділився арт–подарунком для колег, таким чином, всі  отримали не тільки сертифікат та посвідчення про проходження  курсів підвищення кваліфікації  на  тему «Використання технік арт-терапії у роботі з дітьми різних вікових категорій»,  а ще  й папку   арт-подарунків від колег та викладачів Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів .
Під час рефлексії, всі учасники  поділилися  позитивними враженнями від участі в курсах та подякували Тетяні Валеріївні, Юлії Владиславівні та всім викладачам  за цікаві майстер-класи,  ділові та рольові  ігри,  навчальні тренінги, лекції. Зазначили, що отриманий досвід педагоги будуть використовувати в роботі не тільки з дітьми, а й з дорослими. 
Фоторепортаж після  другого тижня відвідування курсів.

 

 

 

 

 

   

         

Переглядів: 782 | Додав: luydmila | Рейтинг: 4.7/14
Всього коментарів: 7
7 luydmila  
0
Зважаючи на швидкоплинність життя, ми не можемо дозволити собі витратити час на завдання,які не ведуть до нових результатів (Л. Ландау)..

5 luydmila  
0
Самообразование как основа успешности человека......Самообразование – форма образования, при которой человек обучает и воспитывает себя сам. Наступает момент, когда у человека возникает внутренняя неудовлетворенность своей деятельностью (мотив) и осознанная потребность в переподготовке, в дальнейшем профессиональном росте. Самообразование всегда имеет личную значимость. Самообразование возникает на основе потребностей, а они реализуются в профессиональной деятельности, быту, в процессе познания окружающего мира и воспитания в себе определенных качеств с целью реализовать себя в социальной среде.

6 Анна  
0
Людмила Васильевна, нет предела совершенству! Так держать wink

4 Тatyana  
0
thumb

2 Voloshka  
1
Курси справді були цікавими, дивлячись на фото. Молодець Людмила Василівна!

3 luydmila  
0
biggrin

1 luydmila  
0
happy

Ім`я *:
Email *:
Код *: